Carte vs Film | The Devil Wears Prada

The Devil Wears Prada e în top 10 filme preferate de mine, deci bineînțeles că am fost super entuziasmată când am vazut cartea pe Okian. Adevărul e că nici nu știam că există cartea. Asta pentru că am văzut filmul acum mulți, mulți ani și apoi revăzut de multe și multe ori dar nu m-am gândit niciodată că ar putea fi bazat pe o carte.




Cartea nu m-a dat pe spate. Nu știu de ce, dar am avut așteptări mai mari de la ea. Deși tot timpul spun ca mi-a placut mai mult cartea, aici e o situație din aia ciudată în care nu pot spune asta. Chiar m-am simțit super ciudat când am realizat că mi-a plăcut mai mult filmul, chiar dacă, așa cum am spus și la începutul paragrafului, eram convinsă că o să îmi placă mai mult cartea. Anyway, hai să vedem de ce s-a întâmplat asta.

Păi, după ce Andy este angajată ca asistenta Mirandei fiecare zi este povestita cam la fel și devine ușor plictisitor. Și probabil acum vă gândiți „ok, păi atunci nu-i și filmul cam boring? că doar e făcut după carte”. Din contră, filmul mi se pare chiar bun. Bineînțeles, Meryl Streep și Anne Hathaway au făcut diferența.

Aș mai citi cartea? Sincer, nu. În schimb la film m-as mai uita de 100 de ori.

Voi ce părere aveți? Ce film v-a plăcut mai mult decât cartea? 

Nu uitați că mă găsiți și pe Instagram, Facebook și Snapchat (ancaa.a081), iar toata luna mai voi posta câte un articol nou în fiecare zi. Așa că, dacă aveți orice sugestii pentru postări, lăsați-le în comentarii și voi încerca să le strecor în mai. 

Sper că v-a plăcut acest articol și ne citim data viitoare!















Comments

  1. Mie mi-a placut si cartea dar filmul cred ca a fost asa bun din cauza lui Meryl Streep, sincer. Expresia fetei e memorabila, cum misca ea din buze si fata ei in care dezaproba tot ce facea Andrea.. nice! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu zic la fel... Daca nu era Meryl Streep filmul nu avea atata succes :* :)

      Delete
  2. Si mie mi s-a parut la fel :))
    Am filmat si in curand o sa postam si noi un video cu recenzii de carti printre care si cartea asta si am exact aceeasi parere ca tine :)
    Partea a doua a cartii "Revenge wears Prada" e mult mai buna decat prima, se intampla lucruri complet neasteptate. Sper sa apara si continuarea filmului in curand :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O am si pe a doua si ma gandeam sa nu o mai incep, dar daca zici ca e mai buna poate ii dau o sansa :D. Abia astept sa vad si video-ul vostru! :*

      Delete
  3. În general cărțile de tip chic flick sunt varză ca și cărți, dar filmele sunt simpatice. Exact cazul Sex and the city. Mi-a plăcut super mult serialul, dar cartea a fost un fail total.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu prea intind eu mana dupa chick flick, dar am intrat in transa cand am aflat ca e si carte si ma gandeam ca o sa fie super faina :(

      Delete
  4. Ador filmul <3 As vrea sa citesc a doua parte, ca na din cate stiu nu a iesit film :)) Imi place asa mult cum ti-a iesit poza <3 Te pup:*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts