[VIDEO] Purple eye look - paleta Sleek Vintage Romance

Inca sunt o incepatoare la editat, dar in sfarsit am descoperit cum sa imi fac clipurile in format 16:9, asa ca de acum tutorialele vor avea o calitate ceva mai buna. In weekend am redescoperit paleta Vintage Romance de la Sleek (o gasiti aici) si m-am jucat putin cu ea. Mi-a placut ce a iesit, asa ca a doua zi m-am hotarat sa filmez si un tutorial pentru acel look. Aveti clipul mai jos, iar lista cu toate produsele folosite o gasiti chiar in descrierea video-ului. De asemenea nu uitati sa dati subscribe, urmeaza multe clip-uri noi, mai ales in luna decembrie.







Apropo, veti sa vedeti un review pe blog pentru paleta Vintage Romance? Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube (unde voi posta in fiecare joi cate un tutorial de makeup), pe instagram (@ancasblog), Facebook È™i Snapchat (ancaa.a081) È™i pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteÈ›i trimite mail pe ancasblog@gmail.com. See you next time!




Comments

  1. Imi place makeup'ul tau <3..... super frumos si elegant! Ti'am dat subscribe si la YouTube(al meu e Alexandra Teodorescu dc vrei sa ma urmaresti) si o sa iti dau si la facebook! Kissesss beauty! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Alexandra! M-am abonat si eu la canalul tau, imi place tare mult ce faci :D

      Delete
  2. Imi place mult cum a iesit machiajul si iti sta asa bine!! Te pup! 😙

    ReplyDelete
  3. Super fain machiajul realizat de tine. Imi place nuanta fardului.

    ReplyDelete
  4. Ce frumos iti sta cu aceasta culoare la ochi! Foarte dragut machiajul

    ReplyDelete
  5. Foooarte drăguț look-ul �� Îmi plac culorile alea aw aw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multuu :*. paleta asta e perfecta pentru toamna :D

      Delete
  6. Eu nu prea ma pricep sa ma joc cu culorile pe pleoape dar trebuie sa recunosc ca machiajul tau arata foarte bine :)

    http://fashionsofa.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult! Cu mult exercitiu o sa iti iasa si tie o gramada de combinatii faine :*

      Delete
  7. Nu stiu de ce, dar nu prea ma atrage movul pentru pleoape, desi il admir cand il vad la alte persoane. Imi place machiajul tau! Am aceeasi culoare de ochi ca tine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce taree!! Sincer nu stiu niciodata daca sa spun ca sunt verzi sau sunt caprui :)). In general depinde de lumina :))

      Delete
  8. Ce frumos e machiajul, iti sta excelent cu nuantele astea! Si da, astept cu interes review-ul, chiar de mult timp planuiesc sa imi iau o paleta de farduri de la Sleek si inca nu m-am decis :D Kisses,
    www.bloggerissa.com

    ReplyDelete
  9. Imi place look-ul pe care l-ai creat si vreau sa-l incerc pentru ca si eu am paleta Vintige Romance si este una din preferatele mele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e foarte faina si versatila. Abia astept sa vad ce iti iasa :*

      Delete
  10. Imi place tare mult machiajul, e perfect pentru o zi usor bold.

    ReplyDelete
  11. Aș sta ore întregi (dacă le-aș avea) să văd clipuri cu tipe care se machiază. ^_^ Anca, e foarte fain tutorialul. Dacă aș avea și eu răbdare să combin culori, poate aș pune mâna pe o paletă... :D Poate poate.

    PS. Muzica e SUPERBÄ‚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Si eu as face acelasi lucru :)). Mersi mult :*. App, sa stii ca dureaza mai mult sa aleg muzica decat sa editez :))

      Delete

Post a Comment

Popular Posts