Review&Swatches | Paleta mea Melkior

A venit momentul să fac și eu review-ul fardurilor mele de la Melkior. Am o paletă de 12 farduri și pot sa spun că de fiecare dată când machiez folosesc cel puțin un fard din ea. Mai am câteva farduri pe care am pus ochii, dar deocamdată vorbim despre paletuța-minune pe care o am acum.





Soft Skin, Sweet Nectar, Joyeux, Chocolate

Lavander, Deep Purple, Purple Haze, Blue Nights

Gold Metal, Bronze Metal, Gold Rush, Alien

Acum, singurul ușor dezamăgitor este Purple Haze, dar folosit cu o pensulă umedă e numai bun. Chocolate îl folosesc zilnic pentru sprâncene și ca fard de tranziție pentru machiajele mai „reci„ iar Bronze Metal e absolut GENIAL!!! De Alien ce să mai zic? E unul dintre cele mai pigmentate farduri pe care le-am văzut.

Vă recomand din tot sufletul să încercați fardurile Melkior. Le găsiți aici iar o rezervă de fard costă 17 lei și în cutiuță costă 27 lei. De asemenea la achiziționarea a 6 farduri primiți gratuit o paletă magnetică x 6, la 12 farduri o paletă magnetică x 12, iar la 24 farduri o paletă magnetică x 24. Nu uitași, în luna iulie orice comandă beneficiază de transport gratuit!

Voi ați încercat fardurile Melkior? Care e preferatul vostru și pe care ați vrea să îl încercați? Btw, nu uitați că mă puteți găsi și pe Instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081).

Comments

  1. Ce cute si colorata e paleta ta :D Cred ca prin decembrie imi comand si eu si-mi fac o paleta de la Melkior :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thaaank you!!! Eu deja imi aleg nuante pentru urmatoarea :))) cred ca o sa imi iau una de 24 :D

      Delete
  2. Imi plac toate, toate fardurile alese de tine <3 god, albastru ala ....<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. arata bestial pe pleoapa, mai ales in combinatie cu bronze metal si chocolate in pliu si e gata machiajul <3

      Delete
  3. Am și eu 6 farduri de la Melkior, dar niciunul din cele pe care le-ai prezentat în articol. Îmi place tare mult cum arată Sweet Nectar așa că l-am trecut în wishlist! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da e foarte dragut! Eu il mai aplic si in pliu pentru un machiaj mai soft :D

      Delete
  4. Wow, ce bine arata paletuta!! Si mie imi plac mult fardurile Melkior si cred ca o sa-mi fac o mica colectie. Am folosit acum cateva zile un fard intr-o nuanta de piersica si mi-a ramas gandul la el, e demential. :)

    ReplyDelete
  5. Sincera sa fiu, nu am folosi fardurile Melkior, pentru ca nu aveam o recomandare, dar acum citind articolukl yau si mai ale ca am vazut fotografii, cu siguranta am sa incerc un fard Melkior!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts