Micsorarea colectie de makeup | ANCA LAURA

Declutter. Sau incercarea de a micsora colectia de makeup. Cred ca m-am uitat pana acum la 100 de videouri de genul asta pana acum si dupa fiecare am zis ca ma apuc si eu. Pana la urma s-a intamplat minunea si mi-am micsorat colectia de machiaj (cat de cat). Spoiler - am scapat de 60 de rujuri.

O sa updatez postarea asta de fiecare cand postez cate un clip nou, asa ca verificati ocazional aici. O sa fac si un playlist separat pe YouTube cu numele "Declutter". M-am hotarat sa ma apuc de o serie de declutter pe YouTube intr-o dimineata in care nu am reusit sa gasesc un glos. Intr-un sertar care contine numai produse de buze. Clar, am o problema. Sertarul ala cu rujuri a fost cea mai mare provocare pe care am transformat-o in 6 clipuri. In rest am cate 1/2 videouri pregatite per fiecare categorie.

Sper sa va placa postarea asta si nu uitati sa va abonati la canalul de YouTube. Am multe, multe idei pe care abia astept sa le filmez si editez.

Declutter Partea I - rujuri nude: 


Declutter Partea II - rujuri roz: 

Comments

Popular Posts