INSTAGRAM: aplicatii pentru editat & postat | ANCA LAURA

Daca ar fi sa aleg platforma mea preferata de Social Media, ar fi Instagram (ma gasiti ca @ancalaura_) cu siguranta! Am incercat multe aplicatii pentru editat pozele de pe insta si pentru planificarea postarilor. Multe nu mi-au placut sau nu au fuctionat pentru mine pe termen lung. Totusi, 3 aplicatii au ramas constante in ultima perioada, una dintre ele putand fi folosita pe desktop si se sincronizeaza automat cu telefonul. How cool is that? Also, sa imi spuneti in comentarii daca vreti sa fac si un video in care va arat cum editez o fotografie. Toate aplicatiile sunt disponibile si pe Android si pe iOS.

1. VSCO



VSCO e prima aplicatie pe care am folosit-o pentru a edita pozele de pe Insta si am ramas fidela pana in ziua de azi. Mi se pare cea mai complexa si user friendly aplicatie din tot ce am incercat. Exista si pachete de filtre care se pot cumpara si exista si varianta VSCOx, adica un abonament anual care iti ofera acces la toate pachetele de filtre.
Filtrele pe care le folosesc intotdeauna sunt F2, HB1, HB2 si N1, dar niciodata la intensitate maxima. Alte features pe care le folosesc foarte des sunt: Saturation, Grain, Fade si Split Tone.

2. FaceTune


FaceTune e cel mai bun prieten al meu cand vine vorba de albit background-uri! Spre exemplu, in dormit am un perete verde care arata oribil in poze, dar il albesc in FaceTune si poza e numai buna pentru Instagram. Also, in functie de perioada din zi in care fac pozele, suprafetele albe pot avea un aspect inghelbenit sau albastru si din nou functia de albire ma salveaza. Pentru machiaje folosesc fuctia Details atunci cand pot ceva foarte sclipicios. In general pe camera sclipiciul nu se surprinde ca in realitate si atunci folosesc foarte putin functia Details si se vede o diferenta majora, semanand mult mai bine cu realitatea.

3. SnapSeed


Auzisem de SnapSeed acum muulti, multi ani dar nu i-am dat prea multa importanta. Pana cand Stefana a pomenit aplicatia asta intr-un clip de-al ei si am zis ca ar fi momentul sa o incerc. Well... de atunci sunt fan al functiilor Healing si Selective. Nu stiti de cate ori am fire de par random pe fata (damn you, baby hairs!) si le curat cu functia Healing. Mi se intampla de mute ori ca lumina sa vina din dreapta, iar partea stanga a pozei sa fie putin mai intunecata decat mi-as dori si atunci apelez la Selective pentru putina luminozitate pe zona neluminata bine.


4. UNUM 


Cu UNUM nu fac foarte multe lucruri, dar ma ajuta sa fiu putin mai organizata in privinta postarilor pe Instagram si vad cum as putea sa combin pozele in viitor astfel incat sa arate bine in profilul de Insta. In aplicatia asta puteti sa va programati postarile si sa scrieri descrierea lor, iar cand vine momentul sa le postati trebuie doar sa dati un tap pe telefon and its done. Ce mi se pare misto e ca puteti sa puneti si hashtag-urile si sa taguiti profiluri chiar din aplicatia UNUM, fara a fi nevoie dupa ce postati poza sa reveniti in Instagram pentru a face asta.



Cam atat pentru postarea de astazi, daca vreti si un demo pentru cum imi editez eu pozele, let me know si filmez un video. Nu uitati sa ma urmati pe Instagram (@ancalaura_) si sunt super curioasa ce aplicatii folositi voi. Haideti sa discutam putin in comentarii pe tema asta #instafam :)). Love yaaa!!!








Comments

Popular Posts