Haircare sau cum sa nu ai parul matura

Ola, ola! Cred ca am spus de nenumarate ori ca parul meu este o matura daca nu folosesc produse de ingrijire de FIECARE data cand il spal. Well... cautarea produselor perfecte nu se termina niciodata, dar in ultima luna am testat un produs care imi place super mult si am ramas impresionata de cum imi lasa pleata.

Si ce este acest produs-minune you might ask? Nu stiu daca este produs-minune, daaaar este pe aproape. Numele lui este Tratament Salon Hits 11 beneficii adica o masca de par, iar acum o sa spun 3 cuvinte magice: nu necesita clatire. Da, ati citit bine. Nu necesita clatire. De ce pun accent pe clatire? Nu urasc nimic mai mult decat sa stau cu parul intr-un mot 10-15 minute in baie asteptand sa isi faca masca efectul si sa pot sa o spal. Please tell me that I`m not the only one.



Revenind la produs si de ce spun ca e un produs foarte fain. Pai:

1. Repet: nu necesita clatire.

Asta inseamna ca pot sa ma spal linistita pe cap, tin parul in prosop vreo 5 minute sa traga putin din apa si apoi aplic produsul pe de la jumatatea parului spre varfuri si apoi il usuc linistita.

2. Este sub forma de spray

Cel mai neplacut lucru cand ai unghii lungi este sa iti intre diverse creme, balsamuri si masti pe sub ele sau cel putin asta zic eu. Partea buna e ca Salon Hits 11 beneficii este sub forma de spray si nu am problema asta.

3. Parul meu se aranjeaza suprinzator de usor

Nu am un par disciplinat, din contra, se electrizeaza foarte usor, se incalceste la fel de usor si e destul de greu de aranjat. La combinatia asta adaugati un fir gros si mult par si a rezultat o matura. Nu stiu prin ce minune, dupa ce aplic tratamentul asta parul meu sta asa cum il pun si se incalceste mult mai greu, adica nu mai am cuib de randunici la spate (cum ar spune mama). 

4. Tine locul protectiei termice

Si lucrul asta nu poate decat sa ma bucure. De ce? Cumva, se intampla sa ma spal pe cap tot dupa ora 10 seara, iar parului meu ii ia cam 3-4 ore sa se usuce fara uscator sau alte ustensile. In ultima vreme insa am apelat tot mai des la peria rotativa si la placa de par, iar protectia termina e must. Faptul ca tratamentul Salon Hits functioneaza si ca protectie termina is the best thing ever! 


O sa inchei articolul aici, dar nu inainte de a va spune ca Tratamentul Salon Hits 11 beneficii il gasiti pe site-ul Triodeluxe la pretul de 65 lei. Tratamentul vine la pachet cu un top coat pentru unghii Revlon cu particule aurii. A... da, sa va dau si un mic spoiler: e unul dintre produsele care o sa apara in urmatorul clip cu favorite de pe YouTube asa ca nu uitati sa va abonati!

Ne citim/vedem in curand!




Comments

Popular Posts