Inca un an de #bbmTM | ANCA LAURA

Luna aceasta a avut loc a 4-a editie a Beauty Bloggers Meeting Timisoara si a 3-a editie la care particip si eu. Am vazut evenimentul asta dezvoltandu-se si devenind din ce in ce mai mare si pentru asta au muncit in fiecare an Romina si Lucia si le multumesc si pentru invitatia de anul acesta.

Chiar daca am postat 2 clipuri pe Youtube despre eveniment, un vlog din ziua #bbmTm4 si un haul cu produsele primite, m-am gandit sa va spun cateva cuvinte si pe blog.



Evenimentul a fost gandit de fete ca un Garden Party, dar din pacate vremea nu a tinut cu noi si a turnat cu galeata toata ziua. Norocul nostru ca am avut un spatiu foarte cozy si in interior la Garden House si a fost o atmosfera foarte placuta. Prezente la eveniment au fost si Nadina Jianu (PR), Anda (Cupio) si Corina Allan (Paula`s Choice). 


Nadina ne-a povestit cate putin despre relatia blogger-PR si ne-a raspuns la intrebari, Anda a venit cu toata colectia de rujuri #GetMetallic si cu noile geluri de sprancene Brow Me! iar Corina ne-a oferit ca in fiecare an informatii pretioase referitoare la ingrijirea tenului. Corina a fost prezenta si anul trevut la eveniment si pot spune ca a devenit o prezenta mult asteptata la evenimentele noastre, nu de alta, dat detine o multime de informatii pretioase cand vine vorba de ingrijirea pielii. 


Cei de la Rausch ne-au pregatit si o tombola cu un cos plin de produse si complet neasteptat, eu l-am castigat. Pe langa Rausch am avut o multime de sponsori, carora le multumesc pentru toate produsele primite si daca vreti sa vedeti tot ce am primit si cum a fost la eveniment, va las videorile mai jos. 



O sa va las aici si link-uri catre blogurile fetelor pentru ca #sharethelove: Andreea Serban, Adela, Anita, Simona, Andreea Papp, Lucia si Romina

Multumim partenerilor si sponsorilor: Estee Lauder, Garden House, ADDA Shop, Bioderma, Antonio Banderas, Barza, Cupio, Garnier, Pellamar, Tesori d`Orient, Titania, Pretty by Flormar, Green Lab, Le Petit Olivier, Marionnaud, Dove, Elemis, Rausch, Triodeluxe Cosmetics, Benefit, Elmiplant, Maybelline, Solaris, Vidal, Secom, Wash&Go, B.U., Fragonard, Pearl Drops, STR8, Paula`s Choice












Comments

Popular Posts