Halloween-ul si efectele speciale | ANCA LAURA

Intotdeauna mi-a placut sa ma uit la filmele si serialele in care se lasa cu sange, capete despicate si chestii din astea gory. Poate ca suna ciudat, poate ca nu. Eram surprinsa de cand de real aratau ranile, taieturile, arsurile, etc. Dupa ce am dat de internet si de lumea machiajului a inceput sa ma pasioneze tot mai mult sfera asta a efectelor speciale (cunoscute si ca SFX makeup). Ce-i drept, nu am avut ocazia sa exersez prea mult si aici intra in discutie Halloween-ul pentru ca in perioada asta pot sa imi arata mai mult `talentele` SFX.

Un lucru pe care l-am observat in prezent este reticenta oamenilor cand vine vorba de Halloween si de efectele speciale. Din pacate sarbatoare Halloween, chiar daca l-a noi a aparut destul de recent (hello globalizare!) este vazuta in Romania ca fiind o divinizare a raului  and all that jazz, ceea ce de fapt nu este, dar nu suntem la lectia de istorie. Pentru mine, Halloween reprezinta o perioada din an in care pot las imaginatia sa zboare cand vine vorba de machiaj si sa exersez mai mult pe partea de efecte speciale. Recunosc, nu am lucrat pana acum cu latex lichid sau ceara, desi mi-as dori, dar am cautat alternative. Am inceput acum cativa ani sa incerc sa realizez sugar skulls, rani false si tot felul de machiaje de Halloween pe care le vedeam eu pe Pinterest sau Youtube si apoi postam rezultatul pe Facebook sau Instagram.




Anul asta in schimb, mi-am facut putin curaj si am postat si pe Youtube primele mele tutoriale pentru Halloween, 2 clasice (din produse de machiaj) si un video cu efecte speciale (o rana falsa, mai exact). To ce pot sa spun e ca imi plac la nebunie machiajele SFX si la anul o sa ne vedem cu video-uri mai scary si mai elaborate.

Ideea e ca daca aveti un lucru pe care il faceti cu placere, nu renuntati la el. Poate lucrul ala poate sa transforme o zi proasta intr-o zi putin mai buna. Pentru mine lucrul ala e machiajul si tot ce fac pe YouTube si blog si mi-a facut foarte multe zile putin mai bune.






Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTubepe Instagram (@ancalaura_) si Facebook iar pentru orice întrebări, sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com.

Follow my blog with Bloglovin

Comments

  1. Foarte dragut ca ai aceasta pasiune! Si eu machiez, doar ca machiajele de Halloween intra intr o alta categorie pe care simt ca trebuie sa o exersez putin :D

    ReplyDelete
  2. Dragute machiajele! Adica, se vede pasiunea si ai si talent. Nu am incercat niciodata sa incerc un machiaj de Halloween...adica, mint..am un mic clip pe YT, dar ala a fost un clip asa...mai la misto pus. Trebuie sa recunosc ca cei din familie s-au speriat cand m-au vazut! :))

    ReplyDelete
  3. Mega fain machiajul, esti super indemantica! Wai, sper sa reusesc sa ma machiez si eu cumva de Halloween -ul asta!:) Fain postul.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts