16 RUJURI - toamna/iarna 2017

N-am mai scris de foooarte mult timp pe blog pentru ca m-am axat mai mult pe canalul de YouTube (sper ca sunteti abonate 😁), dar m-am gandit sa scriu putin mai detaliat despre rujurile prezentate in video. Adevarul e ca imi face placere sa editez si parca ma exprim mai bine in video decat in scris deci o sa ma vedeti mai des pe YouTube cu siguranta! Dar mai multe despre subiectul asta alta data, sa trecem la rujuri!


O sa iau pe rand cate 4 nuante si o sa va spun cateva cuvinte despre fiecare. Majoritatea le puteti gasi online, daca nu stiti unde lasati mai jos un comentariu si sa va dau eu link sau va spun de unde le puteti achizitiona.


Boys`n`Berries nuanta Storm - e un ruj lichid complet mat; ca nuanta e un gri destul de usor de purtat; are o rezistenta mare, dar usuca buzele (aceasta fiind o caracteristica a majoritatii rujurilor lichide mate)

NYX Soft Matte Lip Cream nuanta Dubai - rujurile Soft Matte Lip Cream au o textura ca de mousse; sunt foarte usor de aplicat, nu usuca buzele dar nu rezista sunt rezistente la transfer; ca si culoare este un nude-maroniu foarte usor de purtat si se potriveste cu o multime de machiaje

L`Oreal Lip Paint nuanta Nude-ist - tot un ruj lichid cu textura ca de mousse; o varianta mai `accesibila` din punct de vedere al culori, daca va place Storm dar vi se pare prea gri

Kat von D Everlasting Liquid Lipstick nuanta Lolita - ruj lichid complet mat; extrem de rezistent, confortabil in primele 3-4 ore de purtare, apoi incepe sa se simta destul de uscat pe buze; Lolita este cea mai populara nuanta din gama rujurilor lichide de la Kat von D si pe buna dreptate


Sephora Lip Cream nr. 25 - ruj lichid complet mat, dar surprinzator, este chiar confortabil pe buze si nu le usuca foarte tare; nr. 25 este un caramiziu absolut superb, o nuanta care nu este foarte comuna in alte colectii de rujuri

Aura Absolute Matte nuanta Break the Rules - ruj lichid; nu se usuca mat, dupa aplicare se transfera putin, dar apoi este destul de rezistent; nu stiu exact cum sa descriu nuanta, e un fel de mov cu putin gri; singurul minus ar fi ca nu se aplica foarte uniform

Bottega Verde nuanta Amaranto - ruj lichid complet mat; o nuanta de rosu-zmeura foarte frumos; e unul dintre cele mai rezistente rujuri rosii lichide incercate de mine

Boys`n`Berries nuanta Fetish - ruj lichid complet mat; un berry foarte frumos si asa cum am spus si despre nuanta Storm, foarte rezistent


Clinique Pop nuanta 03 Cola Pop - ruj clasic, in tub; e un maro-roscat foarte frumos si pigmentat, usor lucios; nu este rezistent la transfer si trebuie reaplicat dupa aproximativ 2-3 ore

Golden Rose nr. 15 - ruj lichid complet mat; o nuanta inchisa de berry, destul de pigmentata; are o rezistenta destul de mare

Avon nuanta Bold Bordeaux - ruj clasic, in tub; din nou, o nuanta de berry 😂, surprinzator de pigmentata, dar nu este rezistent la transfer

NYX Soft Matte Lip Cream nuanta Transylvania - ruj lichid cu textura ca de mousse; un mov absolut superb, usor de aplicat; in swatch e un singur strat, arata si mai bine in 2 straturi; ca si formula are aceleasi caracteristici ca nuanta Dubai


Rimmel Stay Matte nuanta Plum This Show - ruj lichid complet mat; inca o nuanta de berry; foarte rezistent si surprinzator de comfortabil pe buze 

MUAH nuanta Bad Girl - ruj lichid complet mat; un mov intes foarte inchis, rezistent la transfer, dar se simte uscat pe buze; de asemenea trebuie lucrat destul de repede cu el pentru ca se usuca repede

Sephora Rouge Lip Tint nuanta 12 Cassis - nu e un ruj lichid clasic, e un tint, adica pateaza buzele si e extrem de rezistent indiferent de ce mancati, beti, etc.

Milani Amore Matte nuanta 19 Covet - ruj lichid complet mat - un maro cald extrem de pigmentat; la capitolul rezistenta i-as da nota 7, asta pentru ca nu rezista prea bine in timpul unei mese; un plus ar fi ca e destul de confortabil pe buze

Si gataaa! Astea au fost cele 15 rujuri spre care eu o sa ma orientez in acest sezon, poate o sa mai apara cateva schimbari dar sigur o sa vedeti pe Instagram ce o sa port cel mai des.

Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTubepe Instagram (@ancalaura_) si Facebook iar pentru orice întrebări, sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com.


Comments

  1. Ce nunante frumoase. Cu siguranta ca o sa incerc si eu aceste produse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur mult ca iti plac! Greu m-am hotarat asupra nuantelor :))

      Delete
  2. Si eu am Fetish de la Boys n Berries doar ca imi trebuie timp ca sa-l pot aplica fara greseli. Imaginile mi-au fost foarte utile :) Multumesc. Cred ca voi lua si eu L`Oreal Lip Paint nuanta Nude-ist.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts