SAMPONUL SI BALSAMUL CARE IMI „CALMEAZA” PARUL

O sa incep prin a spune ca parul meu este o matura daca nu folosesc samponul si balsamul potrivit. Se electrizeaza extreeem de repede, este foarte des, firul gros si se aranjeaza foarte greu. Tocmai de aia, chiar daca uneori imi surade ideea de par lung, cel mai usor este de intretinut la o lungime medie (a se citi pana la umeri), in special vara. 


In ceea ce priveste sampoanele, majoritatea imi fac matreata, imi usuca scalpul si imi apar cojitele acelea inestetice si insuportabile. Iar cu balsamurile e alta poveste. Da stiu, se dau de la varf pana la jumatatea firului de par, dar cumva, tot imi fac parul gras in maxim 2 zile dupa spalare. Majoritatea. Pana de curand.

Am cautat un combo sampon-balsam foooarte mult timp si tind sa spun ca l-am gasit. Fingers crossed. Si o sa incep cu samponul. 

Sampoanele Tresemme erau intr-o vreme peste tot pe YouTube. In orice clip cu favorite sau cu haul-uri auzeam ceva de Tresemme. Bineinteles ca am fost curioasa de ce sunt atat de mentionate si laudate. Paaai, cu ocazia Beauty Bloggers Meeting am avut posibilitatea sa imi aleg un produs de pe site-ul Triodeluxe si mi-am ales samponul Keratin Smooth de la Tresemme. M-am bucurat sa vad ca vine intr-o cantitate mare (675 ml). Il folosesc deja de aproape 2 luni si inca nu am ajuns la jumatate. De obicei, samponez parul de cel putin 2 ori/spalare si asa ajung sa consum o sticla de sampon in 2 saptamani, asa ca am ramas placut surprinsa cand am realizat ca e nevoie de o singura samponare. 

Cam asa arata parul meu uscat natural si fara placa sau ondulator (dupa 2 zile de la spalare).
Ok, ok, dar ce promite samponul asta? Ca iti `calmeaza` parul pentru perioada de pana la 48h. Si da, pot sa spun ca am observat o imbunatatire la capitolul electrizare. Am ramas super impresionata si clar o sa il recumpar, mai ales ca ma tine o perioada atat de lunga de timp. Cum spuneam, il gasiti pe site-ul Triodeluxe si costa 42 lei.

Sa trecem la balsam, zic. Nivea a lansat acum nu foarte mult timp gama HairMilk si acolo am vazut eu ca produsele sunt puse in game in fuctie de grosimea firului de par. Mare, mare bucurie. M-am dus frumusel in DM si mi-am luat balsamul HairMilk de la Nivea pentru fir gros. Ajung acasa si ma pun sa il folosesc. Sa va spun cat de incantat am fost dupa ce mi-am uscat parul si am simtit cat era de moale??? Cum spuneam si mai sus: mare, mare bucurie. 

Acum, mi se pare ca samponul Keratin Smooth de la Tresemme si balsamul HairMilk de la Nivea se completeaza perfect si ii ofera parului meu exact ceea ce are nevoie. Balsamul ajuta la prelungirea promisiunii samponului de a scapa de parul electrizat pana la 48h si asa stiu ca pana la umatoare spalare nu o sa ma transform intr-o matura. Cand vreau sa imi intind parul, se intinde mult mai usor si sta asa cum vreau o perioada mai lunga de timp. 

Desi, dupa ce folosesc combo-ul asta, nu simt nevoia sa imi intind parul. De ce? Pentru ca se aseaza frumos, nu arata neingrijit si nu mai am o multime de fire razlete. 

Concluzie? Daca aveti un par greu de aranjat, firul gros si nu stiti ce sa ii mai faceti va recomand din tot sufletul sa incercati combinatia asta de sampon si balsam. Big, big LIKE ✔!

Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTubepe Instagram (@ancalaura_) si Facebook iar pentru orice întrebări, sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com.



Comments

Popular Posts