PRIMELE MELE PRODUSE Bottega Verde | ANCA LAURA

La evenimentul Beauty Blogers Meeting Timisoara am primit si un voucher de la Bottega Verde. Despre acest brand nu stiam foarte multe lucruri, dar m-am bucurat sa vad ca voi avea ocazia sa testez cateva dintre produsele lor. De atunci si pana acum, m-am documentat putin asupra brand-ului si am incercat 4 produse despre care o sa va vorbesc astazi.

De pe site am aflat ca este un brand italian, infiintat in provincia Toscana, in anul 1972. Ce m-am bucurat sa citesc este ca nu au testat niciodata pe animale. Nu o sa fiu absurda si sa spun ca folosesc doar produse cruelty free, dar ma bucur sa vad ca exista brand-uri care tin cont de acest aspect.

Revenind la produse. Mi-am ales un balsam de buze, nu putea sa lipseasca rujul lichid si un spray cu extract de trandafiri. Da, in poza apare si un gel de dus cu ciocolata pe care l-am primit cadou in urma comenzii. Cu fiecare comanda plasata pe site-ul Bottega Verde primiti si un cadou.

Produsele de buze. Fiind adepta rujurilor lichide mate nu imi lipseste niciodata balsamul de buze. Asa ca mi-am ales balsamul de buze cu vanilie neagra. Nu are un miros puternic de vanilie si hidrateaza foarte bine buzele. Nu port foarte des ruj rosu, dar atunci cand port este, de cele mai multe ori, un rosu mai inchis la culoare cu subton albastru. Si exact asta este si acest ruj lichid mat in nuanta Amaranto. Este un ruj foarte pigmentat si aveti nevoie de un singur strat pentru o aplicare opaca. Se usuca destul de repede si rezista o perioada indelungata pe buze. Acum, ca orice ruj lichid mat, daca mananc o mancare mai uleioasa, acesta se va duce de pe buze. Cel mai probabil o sa ma vedeti folosindu-l in tutoriale pe YouTube.


Gelul de dus cu ciocolata. Este un gel de dus cu un parfum foarte dulce. Personal nu sunt adepta mirosurilor dulci, dar as fi foarte curioasa sa incerc gelul de dus cu ceai verde. Ca si produs isi face treaba bine, lasa pielea moale si nu o usuca. 

Spray tonic si hidratant cu muguri de trandafiri.  O sa incep prin a spune ca are un miros puternic de trandafiri, dar personal nu ma deranjeaza deloc acest aspect. Eu il folosesc dimineata, dupa ce imi curat tenul. Pulverizez direct pe ten, dar puteti sa pulverizati pe o cotoneta si apoi pe ten. Intra rapid in piele si are un efect revitalizant. Chiar imi face placere sa il folosesc si a devenit deja o rutina.

Deci am aflat si eu intr-un final cum sta treaba cu Bottega Verde. Am ramas placut surprinsa de majoritatea produselor, singurul lucru care nu pot sa spun ca imi place la nebunie este mirosul gelului de dus, dar aici depinde de preferinte. 

Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTubepe Instagram (@ancalaura_) si Facebook iar pentru orice întrebări, sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com.


Comments

  1. Foarte interesante produsele de la Bottega verde. Am si eu cateva pe lista care vreau sa mi le achizitionez 😁.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E prima oara cand le incerc, dar chiar mi-au placut si as mai incerca :D

      Delete
  2. Faine produsele, un fel de gradina inflorita pentru pielea ta.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts