NO BUY - Iunie&Iulie | ANCA LAURA

In ultima vreme am adunat o multime de produse de beauty. Chiar daca as vrea sa imi mai cumpar cateva, nu mai unde sa le depozitez in asa fel incat sa nu stea la caldura exagerata sau in lumina directa. Solutia? Irina (Coffentropy) a facut o chestie foarte interesanta in ultimul an: si-a propus sa nu mai cumpere produse din anumite categorii, iar anul ei de no buy se incheie in iulie. Dovada ca se poate. Eu nu o sa ma extind cu challenge-ul asta pe un an, ci doar pe 2 luni momentan, mai exact iunie si iulie.

Ce nu mai cumpar?
1. Produse de beauty
Am cel putin 5 fonduri de ten, 3 pudre, 6 iluminatoare si muult peste 20 de rujuri. Cand ajung sa le folosesc pe toate daca eu continui sa cumpar? Cand spun produse de beauty, nu ma refer doar la makeup, ci si la skincare. Nu vad de ce sa imi mai cumpar o apa micelara, cand am deja 3 de rezerva. Pentru ca e la reducere? Pentru ca e X loc e mai ieftina din Y loc??? Nu, nu, nu. Folosesc ce am pana la ultima picatura.


2. Bijuterii
Port cercei poate o data sau de doua ori pe luna. Cu toate astea eu continui sa cumpar cercei. De ce? Habar n-am! Asa ca pun pauza si pe cumparat bijuterii.


3. Carti
Asta e putin ciudat, stiu. Dar am cel putin 10 carti necitite si inca 2 care trebuie sa ajunga zilele astea (le-am comandat in mai, promit). Pe langa motvul asta, in iulie imi dau licenta, iar acum sunt in sesiune asa ca nu am timp de citit de placere din pacate. 


Consumerismul devine o problema din ce in ce mai mare in zilele noastre, deci cate un challenge no buy din cand in cand e chiar bine venit. Considerati provocarea asta ca un detox pentru dulapuri. 

Revin cu un update la inceputul lunii iulie si cu concluzii la inceputul lunii august. A... si o sa incerc sa dau saptamanal cate un mic update si pe InstaStories.

UPDATE 1 (06 iulie):
Trebuie sa recunosc, nici daca as fi vrut nu as fi avut timp sa cumpar prea multe lucruri. Deci pot sa spun ca am fost relativ cuminte pe planul shopping. Spun relativ pentru ca, dupa cum probabil stiti, cei de la Canar au avut 50% pe tot site-ul. Lucruri d-astea nu vezi prea des, asa ca am aruncat si eu un ochi pe site. Nu pot sa spun ca mi-am facut de cap, mi-am luat doar un ruj de la Clinique (cu 40 lei!!!). Ce-i drept, comanda nu a ajuns inca. In rest, nu m-am atins nici de bijuterii, nici de carti.

Acum pot sa pun fericita, ca am in sfarsit timp sa citesc ce vreau eu. Am cam terminat cu facultatea, mai am doar prezentarea licentei saptamana viitoare si gata. Ceea ce inseamna ca in curand o sa revin si pe YouTube. Happy kid here 😂!

Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTubepe Instagram (@ancalaura_) si Facebook iar pentru orice întrebări, sugestii etc. îmi puteÈ›i trimite mail pe ancasblog@gmail.com.



Comments

  1. Yayy :) Baftă :) Eu știu că vei reuși!

    ReplyDelete
  2. uuuu! Baftra cu le challenge! Eu astept sa citesti How To Be A Bawse, sa-ti aflu parere despre ea <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Mai am putin din Reconstructing Amelia si urmatoarea e How To Be a Bawse! Abia astept :D

      Delete
  3. Yey, eu mi-am propus un no buy din ianuarie, dar tot au apărut chestii și am amânat. Acum vreau să mă abțin până la toamnă, să cumpăr doar dacă mi se termină ceva - gen gel de duș.
    Mi-am propus și un Project Pan de care mă țin (am scris despre pe blog) și sinceră să fiu, nu credeam că e așa greu să termini produse, oricare ar fi ele. Dar datorită lui observ că încetul cu încetul renunț la cumpărăturile impulsive și am reușit să economisesc acolo unde aș fi crezut că nu am cum.
    Mult spor și succes la licență!
    Să ai o vară frumoasă! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. De Project Pan tot zic si eu ca ma apuc, dar tot aman momentul :))

      Delete

Post a Comment

Popular Posts