EDITIA A 3-A Beauty Bloggers Meeting TM | ANCA LAURA

Odata cu luna mai, in fiecare an vine si intalnirea beauty bloggerilor din Timisoara, intalnire pe care o astept intotdeauna cu mare drag. Ca de fiecare data, Romina si Lucia au facut o treaba foarte misto iar anul acesta au adus si cativa invitati speciali de la care am aflat lucruri interesante. Daca vreti sa vedeti ce produse ne-au oferit sponsorii nostrii, am facut un video pe YouTube, iar pentru mai multe fotografii de la eveniment dati scroll articolului. 


La eveniment a fost prezenta si Corina (Pasagera) care ne-a povestit despre skincare si importanta folosirii cremelor cu protectie solara, nu doar pe timpul verii, ci pe tot parcursul anului. Un lucru spus de ea care mi-a ramas intimparit in minte este ca atunci cand dorim sa cumparam o crema cu protectie solara sa avem mare grija ca aceasta sa nu contina alcool, parfum sau uleiuri.


A mai fost prezenta si o reprezentanta Secom, care ne-a povestit despre gama de skincare Andalou Naturals si la prima vedere au niste produse foarte interesante. Am si primit niste produse de la ei pe care abia astept sa le testez si o sa revin cu impresii.


Am avut si un reprezentant Cupio care ne-a adus sa swatchuim noii pigmenti si tot ce pot sa spun este II VREAU PE TOTI!!! Sunt foarte pigmentati si sunt cativa cu reflexii superbe. A fost prezenta si Teodora Mateoc si ne-a povestit putin despre blogging si relatia blogger-companie.

De la stanga spre dreapta: Yours truly, Andreea, Romina, Simona, Lucia, Andreea, Anita


Multumesc tuturor sponsorilor si fetelor pentru organizare!

Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTubepe Instagram (@ancalaura_), Facebook și Snapchat (ancalauraa) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com.


Comments

  1. Foarte tare! Bravo! Stiu si eu un blogger in Timisoara, Mihnea Socol, a migrat din Oltenia :)) Poate-l cooptati la vreun eveniment.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts