MAKEUP ESSENTIALS 101 | PENSULE

Holaaa!! A trecut ceva timp de cand am scris ultima oara o postare pe blog, daar asta pentru ca m-am concentrat mai mult pe canalul de YouTube (asa-i ca sunteti abonate?) si m-am inscris si in competitia Nyx Face Awards. Gata cu YouTube updates, sa trecem la scopul postarii de astazi si anume o noua serie de 4 postari (pensule, ten, ochi si buze). Numele seriei este Makeup Essentials 101 si o sa va povestesc in fiecare postare despre 6 produse ale aceleasi categorii pe care eu le consider necesare. Incepem cu pensulele.


Am ales sa va povestesc prima oara despre pensule pentru ca mi se par cea mai importanta parte a unui machiaj. Degeaba avem produse de machiaj de cea mai buna calitate daca nu avem cu ce le aplica sau avem pensule de o calitate slaba. O sa va vorbesc despre 3 pensule de fata si 3 de ochi.

1. Expert Face Brush de la Real Techniques 
E pensula perfecta pentru fondul de ten, destul de densa, nici prea mare, nici prea mica. Fiind Real Techniques, are si o calitate foarte buna si numele i se potriveste perfect. Pana acum a functionat foarte bine cu toate fondurile de ten folosite. Costa 43 lei pe Makeup Shop si am vorbit despre ea si despre Setting Brush si in clipul cu 10 produse sub 50 lei.

2. Contour Brush de la Real Techniques 
Pensula asta face parte din setul Core Collection de la Real Techniques. Cred ca am pensula asta de cel putin 4 ani si e intr-o stare perfecta. Nu si-a schimbat forma absolut de loc, nu i-au cazut firele si nici nu a devenit aspra. O puteti folosi atat pentru conturare cat si pentru blush. Eu mai folosesc uneori si pentru a-mi aplica pudra pe toata fata. Setul il gasiti tot pe Makeup Shop, costa 110 lei si contine in total 4 pensule.

3. Setting Brush de la Real Techniques
Ati observat ca imi plac pensulele de la Real Techniques? Ultima pensula de fata despre care o sa va povestesc e tot de la ei, si anume Setting Brush. E pensula perfecta pentru concealer, cel putin eu asa o folosesc. Dar nu e singurul mod in care poate fi folosita. Puteti aplica cu ea pudra pentru a fixa concealer-ul si puteti aplica si iluminatorul. Ca toate pensulele real Techniques, e de o calitate excelenta. Costa 33 lei si da, ati ghicit, o gasiti tot pe Makeup Shop

4. Blending Eye Brush de la ELF
Faceti cunostinta cu prima mea pensula ever. Da. Pensula de blending de la ELF a fost prima pensula pe care am cumparat-o vreodata si cu ea am inceput calatoria asta frumoasa in lumea machiajului. Inca o folosesc si inca blenduieste toate fardurile foarte bine. Nu cred ca o sa ma despart vreodata de pensula asta. Evident si din motive sentimentale, dar si pentru ca isi face treaba foarte bine. Face parte din gama Essential si costa DOAR 9 LEI. Say WHAT? Da, 9 lei, ati citit bine si o gasiti pe site-ul ELF. Plus ca cei de la ELF au tot timpul o gramada de reduceri si oferte interesante.

5. Mini Blending Brush de la Cupio
Pensula asta a intrat destul de recent in colectia mea, dar e foarte faina. O folosesc impreuna cu pensula de la ELF. Cea de la ELF in pliu si aceasta in colturile externe si pe linia genelor de jos pentru ca are o dimensiune mai mica. Este pensula numarul 106, costa 45 lei si o gasiti pe site-ul Cupio iar in Timisoara gasiti un magazine Cupio in Shopping City si in Iulius Mall.

6. Pensula pentru contur Melkior
Ultima pensula despre care o sa va povestesc este o pensula cu foarte multe utilizari de la Melkior. E foarte micuta si o puteti folosite pentru o multime de lucruri. Sprancene, linie de tus, aplicat ruj, realizat ombre pe buze, realizat detalii in machiajul ochiilor, you name it, pensula asta poate sa le faca. E genul de pensula pe care e bine sa o ai in colectie pentru ca e buna la toate. E foarte subtire, lucru care o face perfecta pentru a realiza codita de tus. Costa 25 lei si o gasiti pe site-ul Melkior


Cam astea sunt recomandarile mele in materie de pensule pentru un machiaj complet. Sper ca seria asta sa va fie de ajutor si ne vedem cu urmatoarea categorie, mai exact ten (fond de ten, pudre, iluminatoare, etc.)  in curand. 



Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube (unde voi posta in fiecare joi cate un tutorial de makeup), pe Instagram (@ancalaura_), Facebook și Snapchat (ancalauraa) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com. 


Comments

  1. Nu am nici o pensula din cele enumerate. Pentru fond de ten eu prefer sa folosesc un buretel. Dar pensulele sunt importante pentru aplicarea produselor. Arata diferit cand le aplicicu o pensula potrivita.

    ReplyDelete
  2. Cat de important este sa ai ustensilele potrivite la machiaj. Eu incepusem sa investesc in produse mai de calitate, dar sincer, nu am pus accent pe pensule. De acum o sa caut pensule de make up. Eu consider ca mastile au un super rol in ingrijirea tenului, eu folosesc o masca de aur, face minuni.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts