MACHIAJ SIMPLU PENTRU BANCHET | ANCA LAURA

Imediat incepe sezonul banchetelor, iar eu m-am decis sa postez o serie de 3 tutoriale cu sugestii de machiaj pentru banchet. Astazi l-am postat pe primul, cel mai usor, zic eu. Urmatorul va fi ceva mai diferit, mai colorat/complex, iar ultimul va fi un smokey eye clasic. Va las cu tutorialul, iar lista cu produsele folosite o gasiti in descrierea video-ului. Mai multe fotografii cu machiajul gasiti la finalul acestei postari. Nu uitati sa va abonati si ne auzim saptamana viitoare! ♡




Lumina naturala

Lumina artificiala


Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube (unde voi posta in fiecare joi cate un tutorial de makeup), pe Instagram (@ancalaura_), Facebook și Snapchat (ancalauraa) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com. 


Comments

Popular Posts