MACHIAJ BANCHET #2 | ANCA LAURA

Well, hello again! Am revenit cu ce de-al doilea machiaj pentru banchet, de data asta ceva mai bold si glittery. Am creat acest look in jurul Lip Cream-ului de la Sephora in nr.24 si imi place foarte mult ce a iesit. Nu uitati sa va abonati la canalul meu de YouTube pentru mai multe videouri si tutoriale. Mai multe fotografii cu machiajul gasiti in continuarea acestei postari, iar lista cu produsele folosite se afla in descrierea tutorialului.








Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTubepe Instagram (@ancalaura_), Facebook și Snapchat (ancalauraa) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com.


Comments

  1. Un machiaj super finuț. De ocazie, dar fără a arăta ca o mască. Doar că tineretul din ziua de azi are alte gusturi...mai "dramatice".

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts