GALAXY MAKEUP | #NyxFaceAwardsRomania | ANCA LAURA

Da. Am facut-o si pe asta. M-am inscris la Nyx Face Awards Romania. Urmaresc competitia din anul in care MadeYewLook a participat, deci acum 3-4 ani?!? Oricum, de multa vreme. Anul trecut cand am vazut ca se organizeaza si in Romania am fost pe de-o parte incantata si pe de alta dezamagita stiind ca nu voi participa. Nu aveam inca DSLR-ul si nu am vrut sa ma inscriu cu un clip filmat cu telefonul. Asa ca anul asta cand am vazut ca Nyx au anuntat si editia de anul acesta nici nu am stat pe ganduri.


Imi place sa vad competitii in care creativitatea este pe primul loc, imi place sa vad oameni care isi pun inventivitatea la incercare. Creativitatea este motivul pentru care eu am o pasiune atat de mare pentru makeup. Competitita asta m-a facut sa vreau sa realizez cat mai multe tutoriale diferite, creative. Deja am un alt look fantasy filmat si sigur vor urma altele, indiferent de ce se v-a intampla mai departe in ceea ce priveste Face Awards. Daca va pasioneaza machiajul inscrieti-va si voi, nu ramaneti pe margine si sa regretati apoi, nu aveti nimic de pirdut daca incercati! Va puteti inscrie aici pana in 5 aprilie, urmand ca in 7 aprilie sa se afle TOP 20. YOU CAN DO IT!




Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube pe instagram (@ancalaura_)Facebook și Snapchat (ancalauraa) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com


Comments

Popular Posts