WISHLIST DE PRIMAVARA

De curand m-am hotarat sa imi fac o lista cu lucruri pe care doresc sa le cumpar in viitorul apropiat, asta intr-o incercare de a nu mai cheltui bani pe lucruri pe care nu mi le doresc neaparat. Asa ca astazi m-am hotarat sa pun aceasta lista si pe blog, in ideea ca asa o sa ma tin mai bine de treaba. Nu sunt multe, dar stau de mult cu gandul la ele si despre toate am auzit numai lucruri bune. Also, planuiesc sa imi cumpar cele prezentate mai jos pana la sfarsitul primaverii, de aici si titlul.

Incep cu singurul item care tine de fashion, si anume o geanta. In general port genti destul de mari si car in ele foarte multe lucruri de care nu am nevoie. Asa ajung sa car multe kilograme in spate si ma aleg si cu dureri de coloana, not good. Ce am hotarat eu? Am nevoie de o geanta mai micuta care sa nu imi permita sa imi car casa in spate, ca doar nu-s nici melc si nici testoasa. Dupa cautari intense am gasit o gentuta tare faina la Parfois (daca sunteti din Timisoara, gasiti magazinul in Iulius Mall, intre Desigual si Amely). Imi place mult culoarea si structura si e destul de incapatoare incat sa imi iau cu mine strictul necesar.

blue bag


Sa trecem la produsele de makeup! Sigur stiati deja ca asta urmeaza. Nu cred ca exista pasionata de beauty care sa nu fi auzit de paletele de farduri Zoeva. Majoritatea persoanelor lauda paleta Cocoa Blend si trebuie sa recunoasc faptul ca si eu am petrecut mult timp admirand-o pe site, daaar de curand alta paleta mi-a atras atentia. Vorbesc despre Blanc Fusion. La prima vedere nu pot sa spun ca mi-a placut extraordinar de mult, insa am tot vazut-o prin online si am ajuns sa mi-o doresc mult de tot. And I will get it soon!

De curand Sephora a lansat o multime de nuante noi pentru vestitele Cream Lip Stain-uri si bineinteles ca am vazut cateva nuante absolut superbe. Deocamdata am 5 pe lista, dar de fiecare data cand ma uit la ele mai gasesc cate unul. Sa va zic si care sunt in colajul de mai jos incepand de la stanga spre dreapta: 23 Copper Blush, 24 Burnt Sienna, 25 Coral Sunset, 27 Black Cherry si 28 Night Bird. V-am spus acum ceva timp ca vreau sa fac un clip legat de rujurile lichide asa ca pot sa spun ca fac research cand imi cumpar cate un ruj lichid (sau mai multe).



Cam atat deocamdata, vedem ce se mai lanseaza, ca tot vine primavara. Cel mai probabil o sa fac update acestei postari pe Facebook sau poate chiar printr-un clip de tip haul pe Youtube asa ca stay close for that. 
Voi ce produse aveti in wishlist-ul vostru?



Comments

  1. Rujurile de la Sephora și eu îmi doresc, sper să ajung mai repede la ele :)

    ReplyDelete
  2. Vreau neaparat Lip Stain-urile din gama noua, am deja doua nuante din gama veche si mi se par cele ai bune rujuri lichide.

    ReplyDelete
  3. de la Zoeva am o paleta care imi place foarte mult si mai vre au inca una, doar ca nu stiu care

    ReplyDelete
  4. Hai ca nu-s asa multe produse in wishlist! Chiar pot sa spun ca nu esti pretentioasa si nu ai multe nevoi :))))) Eu am o lista cu asa multe haine....mai putine produse cosmetice, ca am. Insa nu strica niciodata altele noi :)))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts