*VIDEO* FAVORITE IANUARIE & FEBRUARIE

M-am hotarat ca de acum sa postez favoritele sub forma de video. Mi se pare ca pot sa va povestesc despre mai multe produse, mai multe categorii si sa va dau mai multe informatii. De aceea am postat recent pe YouTube un clip in care va spun mai multe despre favoritele mele din lunile ianuarie si februarie. De asemenea, sunt curioasa ce categorii ati vrea sa includ in acest tip de video. Sunt la inceput cu treaba asta cu YouTube-ul, asa ca orice feedback e mai mult decat bine venit. Mai jos va las o lista cu produsele mentionate si link-uri acolo unde gasesc. Nu uitati sa va abonati! See you next time!


Produse mentionate:
Apa micelara Bioderma Sensibio H2O (Sensiblu)
Crema de fata NIVEA pentru ten sensibil (DM)
Balsam de buze Ziaja cu unt de portocale (Miracolul plantelor)
Farduri crema Maybelline Color Tattoo nuantele Permanent Taupe si On and On Bronze (DM)
Ruj Astor nuanta 703 (DM)
Ruj Maybelline nuanta 630 (DM)

Sunt curioasa ce produse ati folosit voi in ultima perioada si daca ati incercat vreun produs din cele mentionate de mine.

Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube (unde voi posta in fiecare joi cate un tutorial de makeup), pe instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com. 





Comments

Popular Posts