REVIEW | RUJ LICHID SLEEK MATTE ME

Sleek Matte Me a fost primul ruj lichid mat incercat de mine, acum vreo 3 ani as spune, poate chiar mai mult. Atunci aveam nuanta Rioja Red pe care in prezent nu o mai detin, dar era un rosu vibrant tare frumos si rezistent. Acum am alte 3 nuante despre care o sa va povestesc astazi si o sa va arat swatch-uri pe buze. 


O vorbim despre nuantele Birthday Suit din colectia initiala, iar din colectia lansata in anul 2016 am Velvet Slipper si Fired Up. Rujurile lichide Sleek le gasiti online si in Iasi in magazinul Makeup Shop, iar in tara in magazinele Kendra. In total sunt 12 nuante si un ruj costa 29-30 lei. 



Sunt genul de rujuri mate care usuca putin buzele si simti ca esti data cu ele, dar personal nu este un aspect care ma deranjeaza. Nu stiu daca o data cu noile nuante au schimbat si formula sau daca nuantele mai inchise difera ca si consistenta fata de celalalte, dar am observat o usoara diferenta. 

Birthday Suit este nuanta spre care intind mana cel mai des. fiind un roz prafuit. Ca si consistenta se aplica foarte usor si are o rezistenta buna.

Velvet Slipper e nuanta pe care mi-am dorit-o cel mai mult din noua colectia si pe care am pus mana cel mai greu. E nuanta superba de roz-mov care mi se pare foarte usor de purtat. Pe mine nu apare la fel de inchisa cum am vazut-o pe alte persoane, dar cu un creion de buze mai inchis rezolv problema imediat. Consistenta e aceeasi ca la nuanta Birthday Suit.

Fired Up e usor mai complicat. Din punct de vedere al nuantei imi place enorm. E genul de rosu care imi sta bine, usor mai inchis. Daaar, din pacate formula difera de celalalte doua. E usor patchy, se usuca foarte repede la aplicare si se duce foarte usor cand mananc. Plus ca nu dispare uniform, ci sub forma de bucatele. Dar voi continua sa port nuanta Fired Up atunci cand stiu ca nu se lasa cu mancare si asta datorita culorii sale superbe.

Ca si concluzie, recomand din tot sufletul nuantele Rioja Red, Birthday Suit si Velvet Slipper. Voi le-ati incercat pana acum? Ce nuante si ce impresie v-au lasat?

Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube (unde voi posta in fiecare joi cate un tutorial de makeup), pe instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com. 



Comments

  1. Ah, eu m-am îndrăgostit de rujurile de la Sleek, în ciudat faptului că am doar unul! Am nuanța Bittersweet, care-i absolut superbă, însă vreau să le iau și pe cele pe care le-ai menționat tu. Îmi place că sunt foarte pigmentate și rezistă mult timp pe buze. Într-adevăr, le usucă destul de tare, dar nu mă deranjează neapărat.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts