VIDEO | BLUE SMOKEY EYES

Acum cateva zile am postat pe YouTube un nou tutorial. Intro-ul e cam ciudatel, dar ma obisnuiesc eu cu vorbitul in fata in unei camere. Oricum, am zis sa va las si pe blog lista cu toate produsele folosite si link-uri catre cele carora le-am facut review. Plus, am mai pus cateva fotografii cu look-ul final. Din pacate nu sunt cele mai reusite poze, lumina nu tine cu noi in perioada asa, fiind destul de innorat. Anyway, nu uitati sa va abonati si ne auzim/citim saptamana viitoare.

Produse folosite:
1. Ochi: 
- Maybelline ColorTattoo nuanta Permanent Taupe
- Farduri Melkior (Lavander, Olympian Blue, Ciel, Blue Nights, Deep Purple, Silver Metal)
- Farduri Sephora (nuanta nr. 20, Mirror eyeshadow nuanta nr.1)
- Paleta theBalm NudeTude (Serious, Sassy) - REVIEW AICI
- Creion albastru ADA
- Mascara Avon LUXE nuanta Black

2. Fata:
- Fond de ten Maybelline Fit Me nuanta 110
- Concealer Collection Lasting Perfection nuanta Fair 01
- Pudra Rimmel London Stay Matte nuanta Transparent
- Catrice Prime&Fine Contouring Palette
- Blush Sephora (Birthday Gift 2016 pentru detinatorii de card Sephora Black)
- Baked Blush ELF nuanta Pinktastic (folosit ca iluminator) - REVIEW AICI

3. Buze:
- Creion buze Melkior nuanta Brown
- Ruj lichid Boys`n Berries nuanta Storm - REVIEW AICI





 Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube (unde voi posta in fiecare joi cate un tutorial de makeup), pe instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com. 



Comments

Popular Posts