TAG | DESPRE CARTI SI CITIT

Acum multa vreme am vazut tag-ul asta pe blogul Denise de la The Blue Bonnet si am tot zis ca o sa il fac si eu. In sfarsit a venit si momentul ala. Ce-i drept, in 2016 nu prea am avut timp sa citesc, dar mi-am luat destul de multe carti si abia astept sa le citesc pe toate, plus ca am un wishlist suuuper lung. In fine, sa trecem la intrebari.



1. Carte, e-book sau audiobook?
Carte, fara discutie. Chiar daca am citit toata seria Harry Potter in format e-book, nu o sa renunt niciodata la cartile in format clasic. Ce bucurie mai mare decat sa primesti un colet cu carti noi si sa le asezi frumos in biblioteca?

2. Trebuie sau nu sa judeci o carte dupa coperta?
Nu trebuie, dar constienti sau nu toti facem asta. Personal, ma atrag cartile super colorate (Lectii de magie, A Thousand Pieces of You) sau cele dark, misterioase (seria Miss Peregrine, seria Instrumente Mortale).  

3. Care sunt cele mai bune liste de carti de citit intr-o viata?
Din punctul meu de vedere nu exista o astfel de lista relevanta universal. Cred ca cea mai buna lista e cea pe care ne-o facem noi. Saptamanal descopar carti noi si interesante, poate pentru ca are o coperta faina, poate pentru ca cineva a vorbit despre ea pe un blog sau pe YouTube. Asa ca nu cred ca exista o lista care sa fie universal valabila. Make your own list, asta-i sfatul meu!

4. Ar trebui sau nu sa imprumuti carti cuiva?
Nu stiu daca ar trebui sau nu, dar eu am imprumutat. Insa nu oricui. In general am grija sa cunosc persoana de ceva timp si sa stiu ca e genul de persoana care apreciaza cartile si ca o sa aiba grija de ele. Tin foarte mult la toate cartile mele, toate au avut o anumita influenta asupra mea asa ca am grija de ele si am pretentia ca si persoana careia ii imprumut carti sa aiba grija de ele.

5. E ok sa citesti mai multe carti o data?
Pana acum 2 ani as fi spus un categoric nu. Dar acum mi-am schimbat parerea. Am o carte inceputa in Timisoara si una inceputa la sat. In general am grija sa aiba subiecte diferite, asta pentru a nu incurca plot-urile. Oricum, asta cred ca depinde de la persoana la persoana, dar pentru mine e ok.

6. E ok sa scrii carti?
Normal. E mai mult decat ok. Daca nu ar fi ok sa scrii carti atunci ce am mai citi? 

7. E important sa citesc autori premiati?
Nu. Daca nu te intereseaza subiectul cartii de ce sa te fortezi sa citesti ceva ce nu iti place? Doar pentru ca e premiata? Mi se pare absurd, asa ca nu, nu e important sa citesti autori premiati. Important e sa citesti carti care iti plac, sa citesti cu drag si nu cu forta.

8. Cat de des e bine sa citesti?
Cat de des simti nevoia. Mi-ar placea sa am timp zilnic sa citesc, dar din pacate nu am si asta e ok. Imi fac timp in weekend sau poate daca merg cu autobuzul. Eu am tot timpul o carte in geanta, asa ca citesc de cate ori am ocazia. 


Daca ati facut tag-ul lasati-mi link-ul in comentarii sa citesc si eu postarile voastre, iar in caz nu l-ati facut inca, va invit si pe voi sa il faceti sau sa imi raspundeti in comentarii la intrebari.

 Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube (unde voi posta in fiecare joi cate un tutorial de makeup), pe instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com. 



Comments

  1. Si eu mi-am schimbat parerea despre cititul mai multor carti deodata. Uneori nu am starea necesara pentru o carte, asa ca apelez la alta.

    ReplyDelete
  2. Ce tag frumos, mă bucur să regăsesc și articole despre cărți pe blogul tău! :D Și mie îmi plac cărțile cu coperți colorate, însă mă atrag și cele cum e "Miss Peregrine". Poți să mă găsești și pe mine aici: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/ :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts