5 FAVORITE NON-BEAUTY IN 2016

Acum cateva zile am vorbit despre favoritele din categoria de beauty, well, astazi a venit randul favoritelor non-beauty. Tot 5 la numar. Sa incepem cu cele din fotografia de mai jos.



Stiti ca imi plac ceaiurile foarte mult. Ei bine, in 2016 am ales in general ceaiurile de la Carturesti si odata cu postarea asta mi-am dat seama ca le-am cam terminat, asa ca o sa fac o plimbare curand sa mai cumpar cateva. In general am ales ceaiul rosu, dar nu spun pas nici celui verde sau negru.

Nu am citit foarte multe carti in 2016, dar cea care mi s-a parut cea mai interesanta a fost Red Queen de Victoria Aveyard. Este vorba despre o lume in care oamenii sunt imparti in 2 categorii: cei cu sange rosu si cei cu sange argintiu. Sangele argintiu are diverse puteri si deci se afla la conducere. Actiunea este chiar interesanta si au loc diverse rastunari de situatie. Pe Okian am vazut si continuare, Glass Sword, si planuiesc sa o cumpar cat de curand.

Platforma de Social Media folosita intens in 2016 a fost Instagram (ma gasiti ca @ancasblog). Prefer Instagram pentru ca mi se pare un spatiu virtual in care creativitatea conteaza foarte mult si asta ma face sa evoluez din punct de vedere al fotografiei si machiajelor. Iti pune mintea si creativitatea la contributie si asta imi place enorm.


Fantastic Beasts and Where To Find Them a fost filmul anului 2016 pentru mine. Am crescut cu Harry Potter si am fost super entuziasmata cand am fost sa vad acest film. Nu am fost dezamagita absolut deloc. Un film foarte bine construit cu efecte super bine efectuate, actori buni si abia astept sa vad continuarea seriei. Da, seriei. Asta pentru ca in total vor exista 4 filme Fantastic Beasts.


Seria #FemTalk realizata de Estee Lalonde pe YouTube a fost una dintre favoritele mele in anul ce a trecut. In special video-ul despre Body Confidence. Mi se pare un subiect sensibil, dar care in lumea de astazi plina de fotogarfii retusate in exces este necesar sa fie discutat, dezbatut si explicat. Nu vrem sa avem o generatie viitoare preocupata doar de aparente, vrem o generatie viitoare sanatoasa atat din punct de vedere mental, cat si fizic.

Cam astea au fost favoritele non-beauty din 2016. Voi ce filme/carti/canale de YT sau alte lucruri aveti in lista voastra de favorite? 

Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube (unde voi posta in fiecare joi cate un tutorial de makeup), pe instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com. 

Comments

  1. Ceaiurile de la Carturesti se numara si printre preferatele mele. In primele zile cand am ajuns in Timisoara am tinut neaparat sa imi fac unul.
    Spre rusinea mea, inca n-am reusit sa vad Fantastic Beasts and Where To Find Them, dar imi voi cumpara neaparat DVD-ul.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts