5 FAVORITE DE BEAUTY IN 2016

In prima postare din 2017 vorbim despre favoritele anului 2016 din categoria beauty. Am ales sa vorbesc doar despre 5 produse pentru ca daca stateam sa insir toate produsele care mi-au placut anul trecut aveam o postare super lunga. Asa ca m-am limitat la 5 produse pe care eu le consider esentiale si ma bucur enorm ca le-am incercat si cu siguranta le voi folosi si recumpara si in 2017.


Fardurile Melkior au fost descoperirea anului 2016 pentru mine. Am inceput cu doar 2 farduri si acum am ajuns la 30, iar colectia este intr-o continua crestere. Recent au scos o colectie noua si abia astept sa pun mana pe cateva culori. Sunt super pigmentate si usor de blenduit. Cele mate sunt usor prafoase, dar asta doar pentru ca sunt atat de pigmentate. Nuantele mele favorite sunt Autumn Sunset, Volcano, Bronze Metal, Caprice (un duochcrome SUPERB) si Brownie. Acum ceva timp am facut si o postare cu swatch-uri catorva dintre ele, dar ma gandesc sa vin cu o postare noua in care sa va arat toate fardurile pe care le am de la ei. V-ar interesa?

Apa micelata Sensibio H2O de la Bioderma m-a ajutat sa am un ten curat si fara probleme de pe la jumatatea anului 2016. Din punctul meu de vedere e magie intr-o sticla. Toata lumea lauda apa micelara de la Bioderma si nu intelegeam de ce, ma gandeam ca face exact acelasi lucru ca una mai ieftina. Dar merita banutii extra, chiar ii merita. Nu lasa o senzatie naspa pe ten, nu il usuca, nu se strige pielea pe fata dupa ce o folosesc si e nevoie de foarte putin produs. Asa ca o sticla de 500 ml o sa va tina o perioada foarte lunga de timp. Recomand apa micelara Sensibio H2O Bioderma din toata inima!

Probabil ati observat ca nu folosesc gene false foarte des, dar si atunci cand folosesc sunt in general banda si caut sa fie cat mai usor de aplicat. Am incercat mai multe brand-uri, dar genele false de la Cupio mi-au placut cel mai mult. Daca le curatati foarte bine dupa ce le folositi sunt si reutilizabile. Recent, am incercat si lipiciul de gene Cupio si mi-a placut mult mai mult decat cel de la DUO. Daca sunteti din Timisoara, gasiti magazine Cupio si in Iulius Mall si in Shopping City. 

Crema de fata de la Rougj a fost cea mai folosita crema de fata de mine in 2016. E o crema hidratanta, perfecta pentru varsta mea. Am facut si o postare dedicata produselor Rougj, dar crema de fata este un must din punctul meu de vedere. Also, Rougj este un brand dermatocosmetic. 

Iluminatoarele au fost all the rage in 2016. Glow Kits, highlighter challenge, #highlightonfleek, ce sa mai, o nebunie. Am intrat si eu in hora, in sfarsit, si mi-am cumparat iluminatorul Mary Lou-manizer de la theBalm. Nu a durat mult pana cand am devenit obsedata de el, de fapt a fost nevoie doar de un swatch ca sa devin obsedata. Il folosesc atat ca iluminator, cat si ca fard atunci cand sunt in graba. 

Cam astea au fost favoritele mele in 2016? Voi ce produse ati folosit cel mai mult in anul ce tocmai a trecut si ce imi recomandati sa incerc? 

Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube (unde voi posta in fiecare joi cate un tutorial de makeup), pe instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com. 



Comments

  1. N-as putea sa fiu mai de acord cu Bioderma si Mary-Lou. Also, fardurile Melkior mi se par grozave, dar pacat ca am doar trei dintre ele. Trebuie sa rectific asta in 2017. Restul nu le-am incercat dar suna tentant :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. De la Melkior trebuie sa incerci nuanta Bronze Metal. Sunt convinsa ca ti-ar placea :D

      Delete
  2. Mary-lou e thebomb.com! <3

    Denisa x

    ReplyDelete
    Replies
    1. claaar! Nu cred ca o sa renunt prea curand la el :)))

      Delete

Post a Comment

Popular Posts