Ghid de cadouri 2016 | Decoratiuni&Carti #blogmas

A venit vremea ultimului ghid de cadouri, iar acesta are doar 2 categorii de pret: sub 50 lei si intre 50 si 150 lei. Sincer, e ghidul meu favorit, probabil pentru ca o sa vorbim putin si despre carti. Apropo de carti, maine revin cu un tag fain despre carti, bineinteles. In fine, nu o mai lungesc asa ca va las cu recomandarile.

Cadouri sub 50 lei



Borcanasul asta dragut care se vinde ca suport pentru lumanarile acelea micute poate fi folosit intr-o multime de moduri. Personal, probabil ca as pune beauty blendere in el , probabil ca nici nu va asteptati la altceva. Oricum ideea e ca e foarte versatil si are un pre foarte mic, doar 9 lei si il gasiti in Jysk.

Panourile acestea pe care puteti agata diverse memo-uri sau amintiri mi-au placut intotdeauna, dar majoritatea pe care le-am gasit mi s-au parut cam scumpe. Well, am gasit unul foarte fain cu fire din cupru, nici foarte mic, dar nici nu ocupa tot biroul. L-am gasit tot in Jysk si costa 35 lei.

De cele mai multe ori aleg ceaiurile la plic tocmai pentru ca nu am inca un infuzor, nu stiu cum se face, dar uit de fiecare data sa imi cumpar. Cel de mai sus mi s-a parut super dragut pentru ca m-a dus cu gandul la Alice in Wonderland, iar modul in care vine ambalat il face perfect pentru un cadou. L-am gasit in Carturesti si costa 42 lei.

Cadouri intre 50 si 150 lei



Nici nu stiu ce sa mai spun despre Fantastic Beast and Where to Find Them. Filmul a fost extraordinar, iar cand ma uit la coperta cartii stiu sigur ca trebuie sa o am in biblioteca, presimt foarte curand o comanda pe Okian, pentru ca acolo o gasiti. Daca stiti vreun #potterhead atunci cu siguranta asta e cadoul perfect. Cum spuneam si mai devreme, o gasiti pe Okian si costa 70 lei.

Inca o carte care mi se pare un cadou potrivit ar fi Humans of New York Stories. Mi se pare o coffee table book perfecta. O gasiti tot pe Okian si costa 128 lei.

Sectiunea Home a site-ului H&M e plina de lumanari cu mirosuri faine si ambalaje si mai faine. Cea din imagine mi-a atras atentia pentru ca borcanul este de sticla si asta inseamna ca dupa terminarea lumanarii se poate refolosi. O gasiti aici si costa 60 lei.



Cam asta a fost si ultimul ghid de cadouri, sper ca v-am fost de ajutor si va astept maine cu un articol nou.  Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube pe instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com.



Comments

  1. You can never go wrong with books and candles! <3 just lovely :D xoxo, Denisa

    ReplyDelete
  2. Hm, cred ca mi-as face si mie cateva cadouri din lista ta :))
    Panoul pentru poze si " Fantastic Beasts" trec pe wishlist.

    ReplyDelete
  3. Idei foarte inspirate pentru cadouri, m-ai salvat, mersi mult pentru acest articol interesant

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts