Despre 2016 si ganduri pentru 2017

Personal, nu pot sa ma plang de 2016. Pentru mine a fost un foarte bun din unele puncte de vedere. Intr-adevar, a avut si parti proaste, dar nimic ce nu poate fi rezolvat cu putina pozitivitate. Am facut o postare de genul asta si in 2015 si sunt tare curioasa sa o citesc acum si sa vedem ce planuri aveam anul trecut pe vremea asta, ce am reusit, daca mi-am schimbat punctul de vedere privind unele subiecte. Intelegi ce vreau sa zic.

Marea reusita din 2016 e aparatul Canon 700D si odata cu el si canalul de YouTube la care va invit sa va abonati. De multa vreme am vrut un DSLR si ma bucur ca in sfarsit am reusit sa il cumpar. Inca mai am multe de invatat despre functiile lui si despre tot ce poate sa faca, dar sunt foarte multumita de el.

Incet, incet incep sa invat sa editez si clip-urile plus ca in curand o sa incep sa invat sa lucrez in Sony Vegas (momentan laptop-ul actual nu imi permite sa il folosesc #superperformantnot dar asta se va schimba foooarte curand). Imi place foarte mult procesul de editare si abia astept sa invat sa fac o multime de chestii faine.


Am reusit si sa ma angajez, in curand o sa scap si de facultate si abia astept sa am mai mult timp sa ma ocup de blog si de canalul de YouTube. Am multe idei pe care abia astept sa le pun in aplicare. Asa ca sa vorbim putin despre ce imi doresc sa fac in 2017.

In prima jumatate a anului din pacate nu voi putea fi constanta pe blog. Asta pentru ca pe langa lucru si sesiuni o sa imi pregatesc si lucrarea de licenta. Sincer, sper sa nu las totul pe ultima suta de metrii si sa am totusi timp sa scriu cate o postare pe saptamana. Cum era vorba aia? Speranta moare ultima?

Ce sa mai zic? Cred ca in 2016 am invatat sa nu imi fac prea multe planuri, pentru ca nu stii niciodata ce se intampla maine. Asa ca o sa iau fiecare zi asa cum e. Important e sa fim fericiti, sa lasam negativitatea de-o parte ca nu ne ajuta deloc. Sa radem cat mai mult si cat mai des si sa avem grija de noi. Cateodata e sanatos sa fim egoisti cand vine vorba de noi. Macar 15-30 minute pe zi sa ne oferim pentru relaxare si sa facem o pauza de la lumea agitata din jurul nostru, fie ca e vorba de o plimbare, citit sau vizionat un film, o baie fierbinte sau orice va face placere sa faceti.

Asa ca eu, in noul an va doresc sa fiti pozitivi, sa fiti fericiti, sa aveti macar cateva minute de liniste in fiecare zi!

Btw, nu uitati ca ma puteti gasi si pe YouTube (unde voi posta in fiecare joi cate un tutorial de makeup), pe instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081) și pentru orice întrebări sugestii etc. îmi puteți trimite mail pe ancasblog@gmail.com. 











Comments

  1. Anca, îți urmăresc conturile de pe Insta, Fb și Yt de ceva timp și machiajele tale sunt super faine! Îți doresc un 2017 cu multe realizări, clipulețe cu tutoriale și baftă la licență! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc mult Elena si iti doresc un an exact asa cum vrei tu + o multime de bucurii! :*

      Delete

Post a Comment

Popular Posts