TAG | The Liebster Award



Acum ceva timp Be Purrfect m-a nominalizat la The Liebster Awards, un tag tare dragut. Am citit intrebarile formulate de ea si mi s-au parut interesante si am tot zis ca o sa fac tag-ul, dar abia acum am reusit sa ma gandesc si eu la intrebarile pentru urmatoarele nominalizate.

Regulile tag-ului sunt:
1. Mentioneaza persoana care te-a nominalizat si include-i link-ul catre blog.
2. Nominalizeaza la randul tau 11 bloguri.
3. Formuleaza 11 intrebari la care cei nominalizati de tine sa raspunda.

Sa ii dam drumul:

1. Ce te-a determinat sa iti faci blog?
De vreo 5-6 ani tot citesc blog-uri de beauty si tot timpul mi-am dorit si eu sa fac asta. Anul trecut mi-am facut curaj si am inceput sa scriu si imi pare rau ca nu am inceput mai repede.

2. Care este trucul tau preferat de beauty?
In general prefer rujurile mate, dar am cateva care sunt lucioase insa culoarea e superba. Ei bine, in momentul ala intervine pudra translucida pentru a le face mate si cam asta ar fi trucul meu preferat de beauty.

3. Care este articolul tau vestimentar preferat?
Clar cardiganele. La fiecare sfarsit de vara incep sa filez magazinele pentru modele noi.

4. Ruj, balsam de buze sau gloss?
Rujul. Tot timpul cand trec pe langa vreun magazin cu machiaje primul lucru la care ma uit sunt rujurile si iluminatoarele :D.

5. Daca ai putea sa iesi la o cafea cu orice celebritate, pe cine ai alege si de ce?
Jennifer Lawrence. Am vazut multe interviuri cu ea si cred ca stiti despre ce vorbesc cand spun ca emana o energie pozitiva si nu ai cum sa fi trist cand te uiti la vreun interviu cu ea.

6. Care ai vrea sa fie tendintele anului 2016?
In materie de beauty as vrea sa se pastreze buzele bold, iar cand vine vorba de fashion cred ca as vrea sa revad shirtdresses.

7. Cum iti vezi blog-ul peste 5 ani?
Sincera sa fiu, nu stiu. Evident ca in 5 ani va evolua, dar nu stiu in ce mod. Aici las soarta sa isi faca treaba.

8. Cum ti-ai descrie stilul vestimentar?
Casual. Imi place sa ma simt bine in ceea ce port si cred ca nu trebuie neaparat sa urmam tenditele ci sa purtam lucruri care ne fac sa ne simtim bine in pielea noastra.

9. Pe ce retea de socializare petreci cel mai mult timp si de ce?
Facebook. De ce? Pentru ca e locul in care imi promovez blog-ul cel mai mult, vorbesc cu prietenii, vad ultimele lansari in materie de beauty, filme sau orice alte lucruri de genul acesta.

10. Care este mirosul tau preferat?
Daca ne referim la parfumuri nu pot spune ca am unul preferat, dar in general imi place mirosul portocalelor.

11. Care e motto-ul tau?
Nu am un motto dupa care sa ma ghidez, insa unul care imi place foarte mult este ”The question isn`t who is going to let me, it`s who is going to stop me„.

Cam astea au fost raspunsurile mele, acum cei 11 bloggeri pe care ii nominalizez sunt:



Si intrebarile mele pentru acestea sunt:
1. Daca ai avea doar 3 produse pentru a face un machiaj care ar fi acestea?
2. Te-ai gandit vreodata sa renunti la blogging?
3. Care este fardul fara care colectia ta nu ar fi completa?
4. Care este postarea de care esti cea mai mandra?
5. Daca ai fi putut sa traiesti intr-o alta perioada, ce perioada ai alege?
6. Daca ai putea fi personajul principal intr-un film, ce film ai alege si de ce?
7. Care este cartea ta preferata?
8. Ruj mat sau lucios?
9. Ce gen de postari iti place cel mai mult sa citesti?
10. Daca ai ramane cu un singur brand de cosmetice care ar fi acela?
11. Beauty blender sau pensula pentru aplicarea fondului de ten?






Comments

  1. Deci te super inteleg cu cardiganele si eu le ador. Adica pe de o parte, imi place vara, dar abia astept sa se faca mai racoare ca sa pot purta layers.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te inteleg perfect, iar eu nu sunt deloc o fana a verii asa ca sunt tare fericita ca e pe sfarsite :D !

      Delete

Post a Comment

Popular Posts