Makeup lately #6

Bineînțeles că în sesiune am avut inspirație cât pentru tot anul când vine vorba de machiaje. De fiecare dată când luam câte o pauză, făceam câte un machiaj. Așa că astăzi m-am hotărât să vă arăt ce am mai făcut în ultima perioadă, iar dacă ați ratat ultimul Makeup lately, îl găsiți aici. Ca de obicei, dacă vreți o postare separată pentru unul dintre machiaje, doar lăsați un comentariu mai joi și eu o sa revin într-o postare nouă cu toate produsele folosite și câteva indicații. V-am lăsat cu pozele!














Care e preferatul vostru? Btw, nu uitați că mă puteți găsi și pe Instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081). Atât pentru astăzi, să aveți o săptămână ușoară!!!!


Comments

  1. Cel cu eyeliner galben e preferatul meu. Ce tus e acela? E.. tus? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E un tus de la Sephora, cred ca din colectia de anul trecut sau de acum 2 ani, de vara. E cu doua capete, unul galben si unul negru :D

      Delete
  2. Replies
    1. Mersiiii :* machiajele astea iasa dupa ce ma uit prea mult la look-uri realizate de Picturresque si Linda Hallbergs <3

      Delete
  3. Ma ucide ea, ma ucide ea, inceeet :)))))
    Imi plac la nebunie toate, toate <3 Esti super talentata :)
    Cum reusesti sa iti iasa asa bine pozele la machiaje? Le mai editezi dupa aceea (ma refer la lumina, highlights etc.)?
    Te pup:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce tare esti =)))
      Mersi muuuult!!! <3 <3
      Pai in primul rand fac vreo 50 de poze =)), de editat le editez cu Photoscape doar la lumina si contrast, uneori si temperatura, iar alea de pe insta le editez cu VSCO, pun filtru h5 si apoi lumina, contrast si temperatura :D :*

      Delete
  4. Oaaauuu ce fain ii cel cu galben! Esti frumoasa si talentata :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc muuult! A fost o inspiratie de moment :D

      Delete
  5. Wow, ce faine sunt machiajele! Toate sunt dragute si frumos realizate!
    Bravo! Te pup!

    ReplyDelete
  6. You are seriously getting better and better at this!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Irina, nice as always! Chiar inseamna mult comentariul asta, mai ales ca in ultima perioada mi-a cam lipsit inspiratia si motivatia, dar ma pun eu pe treaba :D :*

      Delete

Post a Comment

Popular Posts