Review&Swatch | Rujuri Wet'n'Wild Mega Last

Cred că știți că rujurile de la Wet'n'Wild sunt foarte cunoscute pentru faptul ca multe dintre nuanțe sunt dupes după multe rujuri de la MAC. Well, am fost și eu curioasă să văd ce formulă au, cât rezistă pe buze și cât sunt de pigmentate. Pentru început mi-am luat doar două nuanțe, dar când m-am hotărât că vreau să fac postarea asta, m-am dus și am mai cumpărat încă două. Aș mai vrea un roșu și un portocaliu, dar mai vedem. 




O să încep cu singurul lucru care nu îmi place. Ambalajul. De fiecare dată când le folosesc și vreau să pun capacul la loc, acesta se atinge cumva de ruj, indiferent cât de atentă sunt și se murdărește îngrozitor. În poze nu le-am curățat tocmai ca să știți la ce să vă așteptați dacă vă hotărâți și voi să vă cumpărați. De asemenea, capacele sunt făcute dintr-un plastic destul de prost și se crapă destul de ușor.


Just Peachy, Wine Room, Spiked with Rum și Vamp It Up
Sunt destul de cremoase și ușor de aplicat, singurul care mi se pare ușor mai uscat e Vamp It Up. Sunt fooooarte pigmentate și rezistă chiar bine pe buze pentru un ruj normal. La început vă spuneam că sunt recunoscute ca fiind dupes dupa rujurile MAC, ei bine, eu nu am rujuri de la MAC pentru a le putea compara, dar am căutat pe Pinterest și o să vă spun ce am gasit:



- Just Peachy (WnW) / Kinda Sexy (MAC)

- Spiked with Rum (WnW) / Retro (MAC)
- Vamp It Up (WnW) - Cyber (MAC)
Aș mai vrea să încerc câteva nuanțe dar am o gramadă de rujuri. Acum, nu știu dacă ăsta e un motiv destul de bun încât să nu mai cumpăr :))). Nu cred că e. De găsit, le găsiți în Kendra și costăăăă.... DOAR 14 LEI!!! 14 lei!! Mai că nu mi-a venit să cred când am văzut.

Atât pentru astăzi și săptămâna viitoare o să vă arăt niște poze faine tare de la un shooting pentru care am machiat 2 fellow bloggerițe mișto! So stay tuned for that! Nu uitați că ma puteți urmări și pe  Instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081).

Comments

  1. Am cautat si eu aici in Cluj sa vad daca au adus brand-ul dar nici o sansa... Moooor vreau si euuu :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca dai vara asta de Kendra pe undeva sa iti iei! Pentru pretul care il au chiar merita! :D

      Delete
  2. Imi place nuanta Just Peachy dar cred ca voi merge pe ruta Kinda Sexy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pana acum nu am incercat niciun ruj de la MAC, dar sa fiu sincera, ma tenteaza Rebel si Stone :D

      Delete
  3. Me wants them! Pe Just Peachy l-am vazut si eu "live" si m-a cucerit instant <3 Si cel mov este wowowowow <3 Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just Peachy e perfect pentru vara, iar Vamp it up e my guilty pleasure :)) :D :*

      Delete
  4. Replies
    1. A fost primul pe care l-am cumparat si pur si simplu il ador :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts