Review | Primerul Benefit the POREfessional

V-am mai povestit eu de problemele mele cu porii și cum încet, încet se mai micșorează. Trebuie să recunosc, până acum nu am prea încercat primere pentru ten, dar de ceva vreme știam că vreau să încerc The POREfessional de la Benefit. Așa că nu acum foarte mult timp, într-o raită prin Sephora am pus mâna pe varianta travel size. Travel size, travel size dar tot are 7,5 ml. 


Haideți să vedem ce spun cei de la Benefit despre acest produs și apoi vă povestesc și experiența mea.





Într-adevăr „Porfecțiune totală”!!! E nevoie de o cantitate micuță de produs pe care îl tapotați (nu frecați) cu degetele pe zonele cu probleme și voila! După ce îl aplicați lăsați puțin să se fixeze (cam 1 minut) după care puteți aplica fondul de ten ca de obicei, deși eu aș recomanda să îl aplicați cu un burețel. În modul ăsta vă asigurați că veți avea un ten flawless. 


Acum, primerul acesta nu spune că ne va prelungi aspectul frumos al machiajul, ci doar ne va ajuta să acoperim porii și sa avem o bază smooth pe care să lucrăm. Deci dacă vreți ca machiajul să reziste cât mai mult timp nu uitați de aplicarea unui spray de fixare după ce v-ați terminat machiajul, dar înainte de mascara.

Revenind la The POREfessional, îl găsiți pe site-ul Sephora în 3 variante: de 7,5 ml (51 lei), de 22 ml (152 lei) și de 44 ml (259 lei). După deschidere, produsul este valabil 12 luni, așa că țineți cont de acest aspect în momentul în care vă hotărâți în ce gramaj doriți să îl achiziționați. Îl voi recumpăra? Cu siguranță! A schimbat total modul în care fondul de ten arată pe fața mea și își merită toate laudele.

Voi l-ați încercat? Ce părere aveți despre The POREfessional de la Benefit?


Comments

  1. Il am si eu si e tare misto. Mai ales pentru zona porilor.. Ca sa nu mai zic ca mi se pare ca folosesc si mai putin fond de ten atunci cand il aplic pe el! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate cu fondul de ten si se aseaza super bine pe ten :D

      Delete
  2. Si eu il am in varianta mica ,is tare multumita de el

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si tine destul de mult timp si varianta mica :D

      Delete
  3. Hmm, this made me curious. Nu am incercat nimic de la benefit. Ca si smoothing primer eu am varianta mini a celui de la MUFE, ala e foarte fain, as fi curioasa care din ele e mai bun.

    Kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sunt curioasa de cele de la MUFE :D. Am vrut sa il iau si pe ala in varianta mica, parca l-am vazut pe site dar in magazin nu era :(

      Delete
  4. Si eu il folosesc pe cliente <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. E super fain :D. Chiar nu ma asteptam sa functioneze asa de bine pe porii mei ginormous :))

      Delete

Post a Comment

Popular Posts