Reteta | Biscuiti cu ciocolata (Cookies)



Inițial am vrut să postez azi favoritele lunii ianuarie, dar nu am apucat să fac pozele (sorry for that), așa că m-am hotărât rețeta asta pentru cookies. Am facut-o de vreo două ori până acum. Prima dată am dat-o puțin în bară, în schimb a doua oară au ieșit perfect. Din gramajele de mai jos vă iasă în jur de 20-30 de biscuiți, depinde cât de mari îi faceți. Să nu îi țineți în cuptor mai mult de 10 minute că altfel nu o să îi mai puteți mânca de tari ce o să fie (vă spun din experiență :)) ).




Ingrediente:
200gr unt nesărat la temperatura camerei
150gr zahăr
150gr zahăr brun
325gr făină
1 ou
ciocolată

Etape:
1. Se amestecă untul cu zaharul.
2. Se adaugă oul.
3. Făina se adaugă treptat în amestecul obținut.
4. Dacă aluatul este prea sfărămicios se adaugă puțin lapte.
5. Ciocolata se taie bucățele și se amestecă în compoziție.
6. Se formează biluțe mici care se pun în tavă și se dau la cuptor 10 minute.


Sunt tare curioasă dacă vă plac postările astea cu rețete :D. În ultima vreme am tot gătit câte ceva (și sărat și dulce) și dacă vă interesează mă gândeam să mai postez câteva rețete și pe blog! 

*următoarea postare o să apară marți 15.02 pentru că am ultimul examen în 14,02 :)




Comments

  1. Multumim de reteta:)mai poti posta din cand in cand:-**

    ReplyDelete
  2. Ne plac, ne plac pozele cu retete :* Ma apuca si pe mine o dorinta de a gatii :))) Arata deliciosi ! Bafta la examen ! Te pup !

    ReplyDelete
  3. Ce bine arata!!! Eu gatesc pt prietenul meu cate ceva dulce, dar eu ma feresc sa gust. Eu as inlocui faina de grau cu faina de hrisca si naut iar zaharul cu xilitol sau sorbitol, iar ciocolata cu merisoare. O sa incerc sa vad daca iese ceva comestibil. Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suna bine! Chiar nu m-am gandit sa pun merisoare, incerc si eu data viitoare :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts